Purtatorul de cuvant al PNL Vrancea si-a anuntat demisia din aceasta functie

„În aceste zile în care românii sunt în stradă și cer o reformă autentică a clasei politice, am considerat ca este decent din partea mea ca tânăr politician să respect acest lucru și să întrerup orice activitate politică și electorală. Am considerat că atunci când oamenii ies în stradă și protestează, trebuie să stai să-i asculţi, să identifici ceea ce vor și să reflectezi dacă ești în măsură să continui o carieră politică sau administrativă care să vină în întîmpinarea lor.
Din păcate alti colegi de partid nu au aceeași părere și au considerat oportun să lanseze o candidatură pentru Primăria Municipiului Focșani. Din respect pentru cei care m-au susţinut până acum vreau să lămuresc ce s-a întâmplat. Este o competiție internă în care s-a înscris și un alt candidat. Eu nu m-am retras din această cursă chiar dacă la nivel de comunicare publică unii oameni din PNL încearcă să inoculeze ideea că deja s-a stabilit candidatul oficial al partidului.
Pentru că nu vreau să girez o comunicare îndoielnică anunţ pe această cale că îmi dau demisia din funcția de purtător de cuvânt al Filialei PNL Vrancea”, scria acesta in urma cu 15 minute pe pagina sa de facebook646x404

Lasă un răspuns

