Cadoul unui tanar de 1 Decembrie pentru toti românii de pretutindeni: Imnul României recitat de 88 de români, de la 4 la 100 de ani.

 

„Pentru că îmi iubesc țara, iar experiențele de anul acesta m-au făcut să o apreciez și mai mult, pentru că e bine acasă și cred intr-un viitor luminos, în decursul acestui an am lucrat la acest proiect, în care am filmat 88 de oameni frumoși , intre 4 si 100 de ani, recitând imnul. Este cadoul meu și al lor, de 1 Decembrie, pentru români! La mulți ani, România!”, scrie intr-o postare pe Facebook Valentin Astanculesei. Videoclipul a adunat numai intr-o zi aproape 20.000 de vizualizari, semn ca romanii, in ciuda greutatilor, sunt receptivi la tot ceea ce este frumos.

1379260_10151844753617752_127273545_n

Potrivit Ziarului „Adevarul” , pe Valentin Astănculesei românii l-au remarcat in 2014 după un simplu gest făcut în preajma Zilei Naţionale, la mii de kilometri distanţă de ţară. Filmarea cu „Deşteaptă-te române”, interpretat la pian în faţa unor străini entuziasmaţi de acordurile imnului naţional,  a devenit deja viral pe net. „Pentru că se apropie 1 decembrie şi pentru că mă bucur de lucrurile petrecute în România în ultimele săptămâni, şi pentru că în gara din Amsterdam am găsit un pian, am cântat imnul împreună cu câţiva olandezi care s-au oprit din drum şi m-au acompaniat”, erau explicaţiile lui Valentin pentru filmarea care a făcut ocolul facebook-ului. De aceasta data, tânărul, de doar 26 de ani, uimeste din nou prin proiectul sau, pe cat de simplu, pe atat de emotionant! Va invitam sa urmariti videoclipul care emotioneaza prin atat prin originalitate, cat si prin sinceritatea si taririle protagonistilor. (Lia Dumitru)

Felicitari, Valentin!

La multi ani, români de pretutindeni!

 

Video: Imnul României recitat de 88 de români, de la 4 la 100 de ani.

Lasă un răspuns

