„Vacanta” la Spitalul de Urgenta !

catalina

„Vacanta” la Spitalul de Urgenta „Sfantul Pantelimon” din Focsani –  3 Ianuarie 2016, aproximativ orele 17:30. Internare de urgenta in sectia de Chirurgie pediatrica. Copil de 7 ani cu apendicita. Totul parea normal pentru o sedere (nedorita) in spital. Dupa ce am petrecut o noapte, ca insotitor, a venit ziua cand micutul a fost dus spre Sala de operatii. Am fost luati, cu blandete, de catre o doamna asistenta si dusi la preoperator unde, doctorita anestezist i-a facut controlul de pana in operatie. La orele 10:20, juniorul a fost dus in blocul operator. Cele 25 de minute mi s-au parut ore! Dupa ce a iesit din operatie, am fost dusi in sectia ATI, unde pustiul a fost conectat la aparate, pentru o mai mare siguranta. La un moment dat: Soc! Fiul meu nu mai respira! Am inceput sa il palmuiesc! Vreme de 30 de minute mi-am palmuit copilul pentru a nu-l lasa sa doarma. Respira doar cand era constient. Mi se strangea inima la fiecare palma pe care i-o dadeam, dar stiam ca e spre binele lui. Au fost crunte acele minute. Ma dureau pe mine palmele ce i la aplicam copilului meu, dar tot raul a fost spre bine. Copilul s-a recuperat repede, iar acum asteptam cu nerabdare ziua externarii. Personalul, unul de nota 10, merita toata multumirea mea. Sa fiti satatosi si la fel de rabdatori si cu alti copii, asa cum ati fost cu al meu, angajati ai Sectiei de Chirurgie si Ortopedie Pediatrica din Spitalul de Urgenta „Sfantul Pantelimon” Focsani!  (Catalina Tuluca)

12483662_453680058161471_1673505334_n

 

12527813_453687704827373_2071142275_n

Lasă un răspuns

