FOTO+VIDEO: „De ce eu?” – pelicula de exceptie va fi prezentata la Dublin!

Pe 22 februarie 2016,  in cadrul celei de-a 26-a ediții a Festivalului Internațional de Film de la Dublin, Irlanda va avea loc prezentarea filmului românesc „De ce eu ?”, in regia lui Tudor Giurgiu, eveniment organizat cu sprijinul Institutului Cultural Român și al Ambasadei României la Dublin. Pentru cei interesati, prezentarea filmului va avea loc cu participarea regizorului Tudor Giurgiu, pe 22 februarie 2016, ora 17.30, la Cinematograful ”Light House” (Smithfield, Dublin 7).

mai multe pe: http://www.diff.ie/

de-ce-eu-979348lDe ce eu? sau Cristian este un film românesc din 2015 regizat de Tudor Giurgiu. Rolurile principale sunt interpretate de actorii Emilian Oprea, Andreea Vasile și Mihai Constantin. Bazat pe fapte reale, pelicula spune povestea lui Cristian (Emilian Oprea), un tanăr procuror idealist care încearcă să rezolve un complicat caz de corupție în tumultuosul context social-politic din România anilor 2000. Cristian investighează cazul unui coleg procuror suspectat de luare de mită, fals și uz de fals, sustragere de documente. Ancheta are însă implicații la nivel extrem de înalt și îi spulberă tânărului magistrat încrederea în justiție. Încercînd să descopere adevărul, Cristian intră într-o zonă periculoasă și se expune unor revelații dureroase și neașteptate. (Lia Dumitru)

cristian2 (2)

 

 

de-ce-eu-174046l

 

 

de-ce-eu-478069l

 

 

de-ce-eu-139540l

 

cristian2
cristian

 

de-ce-eu-287137l

 

de-ce-eu-104048l

 

 

de-ce-eu-579887l

 

VIDEO:

 

Lasă un răspuns

