Lectia de sambata: Sa nu iti uiti mama, copile! – GSV Media

Scrisoarea unei mame către fiul ei

maini in rugaciune

„Fiul meu, aceasta scrisoare este de la biata ta mama. Ti-am scris-o cu greu, după lungi ezitări. De multe ori m-am asezat in fata colii albe de hartie, am luat de multe ori stiloul, dar lacrimile m-au oprit sa-ţi scriu. De multe ori am încercat sa nu mai plâng, dar inima mea este rănita. Fiul meu, după atâţia ani eu te văd ca un bărbat perfect, drept si plin de emoţie…Eu consider ca este dreptul meu ca tu sa iţi faci timp sa citeşti aceste rânduri. Apoi, frânge aceste pagini, aşa cum mi-ai frânt si inima. Fiul meu, acum mai bine de 20 de ani a fost o zi mare in viata mea, ziua in care medicul mi-a spus ca sunt însărcinata. Toate mamele, fiule, cunosc foarte bine sensul acestor cuvinte. Este un amestec de bucurie si de fericire, dar si începutul suferinţelor cauzate de schimbările biologice si psihice. Eu te-am purtat in pântec 9 luni, timp in care mă mişcam greoi, mă culcam cu dificultate, dar eram fericită, dragostea mea pentru tine creştea odată cu trecerea timpului si îmi doream foarte mult sa te văd. Bucuria mea era fiecare mişcare de-a ta, fiecare kilogram luat in plus era greu de suportat, dar eu eram fericită sa te am cu mine. Aceasta perioada a fost luminata de bucuria venirii tale pe lume. Pentru ca ţipetele tale au şters toata durerea si toata suferinţa. Plângeam, dar de fericire. M-am aplecat, cu dificultate, ca sa te sărut, înainte ca tu sa fii atins de vreo picătură de apă. Fiul meu, anii au trecut si eu te-am avut mereu in inima mea, eu te-am spălat cu ale mele mâini, eu te-am legănat pe braţele mele, atunci când tu vroiai să dormi. Eu m-am obosit pentru ca tu sa fii fericit; singura mea bucurie era sa te văd zâmbind. Eram nespus de fericită când tu îmi cereai sa fac ceva pentru tine. Nopţile au trecut, la fel si zilele si eu am fost mereu lângă tine, o mamă neobosită si muncind fără răgaz, rugându-se totdeauna pentru tine, ca Dumnezeu să te acopere cu fericire si prosperitate. Te-am văzut cum creşti şi când ai devenit bărbat, deodată ziua căsătoriei tale a venit si mi-am ascuns în inima lacrimile de bucurie pentru noua ta viata, dar si tristeţea pentru despărţirea noastră. Orele apăsătoare au trecut, clipele s-au scurs încet si deodată am descoperit ca tu nu mai erai fiul pe care îl ştiam. Surâsul a dispărut, vocea ta a dispărut, tu ai devenit distant, aproape ca m-ai uitat. Fiul meu, eu nu vreau prea mult, considera-ma unul dintre amicii tai sau cel putin ca pe cel mai placut dintre amicii tai si fa-mi o vizita, o singura data pe luna, nu mai mult. Pentru ca anii trec, fiule, spatele meu se va incovoia, mainile vor incepe sa tremure, bolile vor cuprinde trupul ostenit de atata asteptare. Dar cu toate astea inima mea nu a incetat si nu va inceta sa bata pentru tine. Fiul meu, tu nu iti poti imagina cat de bucuroasa sunt atunci cand aud ca tu esti fericit. Ma simt minunat, pentru ca tu esti al meu! Ofera-mi o particica din bunatatea ta, si lasa-ma sa te revad curand, asta e tot ce vreau! Lasa-ma sa iti vad chipul, chiar si atunci cand esti suparat!  Acum fiule, inima mea este franta, lacrimile imi curg si tu iti traiesti viata uitand uneori de mine. Oamenii  imi mai spun uneori ca esti un om bun si bine educat. Eu te cunosc si stiu ca tu iubesti faptele bune si esti tot timpul in cautarea lor si as vrea sa nu uiti niciodata de faptele bune!  Pentru ca  anii trec repede, si tu vei incepe sa albesti,  vei fi batran si copiii tai te vor recompensa in acelasi fel. Iar tu vei scrie, cu lacrimi in ochi, aceste cuvinte pe care ti le scriu eu acum: Sa nu iti uiti mama, copile! „

editare: Lia Dumitru

nota: imagine cu caracter informativ

 

Un gând despre &8222;Lectia de sambata: Sa nu iti uiti mama, copile! – GSV Media&8221;

Lasă un răspuns

